طوفان شن جاده نایین به انارك را بست
نوشته شده توسط : abbuse

'یوسف حسنی' شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اعضای ستاد بحران شهرستان نایین از آمادگی لازم برای رسیدگی به خودروهای گرفتار شده در این طوفان برخوردارند.

وی اظهار داشت: ستاد اسكان این شهرستان مدارس انارك را برای استقرار 500نفر و مدارس نایین را برای بیش از دو هزار نفر آماده كردند.

فرماندار نایین اضافه كرد: مسافران می توانند تا آرام گرفتن طوفان شن، شب را در نایین و انارك استرحت كنند و فردا صبح به راهشان ادامه دهند.

شهرستان نایین با بیش از 40 هزار نفر جمعیت در كیلومتر 140 شرق اصفهان قراردارد.

7136/1011/





:: برچسب‌ها: مربع , چشم انداز , ژاپن ,
:: بازدید از این مطلب : 401
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
دل شکسته ترین آدم دنیا در تاریخ : 1390/12/26/5 - - گفته است :
سلام دوست گلم،
سال نو پیشاپیش مبارک.

واقعا خسته نباشی. وبت عالیه. من تقریبا تموم پارت هاشو نگاه کردم. خیلی لذت بردم و استفاده کردم.

راستی به کلبه محقر من بیا و از مطالبش استفاده کن. ضرر نمیکنی . حتما بیا.

راستی اگه بنر خواستی بهم خبر بده تا برات آماده کنم.

من رو به دوستات معرفی کن.

یا علی
علی تنها


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: